hey, don't be shy. talk to me.

Login:
Hasło:
Zarejestruj się!

Kurczę,
minęły dwa lata.
Jak dużo się zmieniło...
Mieszkam tylko z mamą i siostrą. Za niedługo tylko z mamą :). Spokój, spokój, spokój.
Gdybym tylko wiedziała w poprzednim wpisie z lutego 2015r. jak wszystko się zmieni kilka miesięcy później.
Maj 2015r. piękny czas-w końcu poznałam miłość mojego życia :)
Jesteśmy razem już 1,5 roku i nie wyobrażamy sobie w tym momencie, że mogłoby być inaczej. Cudowne.
Jestem już na studiach, jak ten czas szybko pędzi, jak szybko się starzeję. Prawie 20 lat na karku.

Oczywiście nie obyłoby się bez problemów w moim życiu.
Jest mi ciężko, studiuję dziennie, pracuję, uczę się, staram się jeszcze do tego udawać, że mam jakieś życie.
Finansowo jest strasznie. Pracuję od 10 miesięcy i prawdopodobnie będę do zwolnienia.
Nie wiem co wtedy zrobię. Pieniądze dają szczęście.

Jak ja sobie poradzę?
Niestety...


Kiedy będę bogata?
Tagi: życie
18.03.2017 o godz. 19:54

Zaa dużo nauki, za dużo problemów w domu
zaczynam tego nie ogarniać, nie mam spokoju żeby się uczyć

nie mam też w nikim poparcia, a wszystko już zaczyna naprawdę tracić sens.

nie mam na nic chęci, nawet do życia

odpoczynek od wszystkiego, proszę...
11.02.2015 o godz. 19:22

aha... Jak czytam swoje posty dawne, to aż się płakać chce, że nic się nie zmieniło
ile jeszcze nie znajdę nikogo? takiej ukochanej drugiej połówki?
Tagi: dupa
15.10.2014 o godz. 20:03

Zaczął się nowy rok szkolny, ostatnio znajduję w sobie mega pozytywną motywację do nauki ulubionych przedmiotów. Co popłaca...
w sumie z resztą jest do dupy, wyglądam chujowo, jestem chujowa, więc nikogo nie znajdę już :)

w "rodzinie" coraz gorzej. smutno jest.

do widzenia za następne parę miesięcy
Tagi: przemyslenia
15.10.2014 o godz. 19:58

siema, nic mi się nie chce, humor do dupy.
nudne życie, nic ciekawego, pa.

nie wierzę w przyjaźń, ludzie są chujowi :)
nie wierzę w miłość, ludzie są chujowi :)
czy znajdzie się chociaż jedna osoba, która mnie nie opuści?
NIE
Tagi: chujnia
21.06.2014 o godz. 16:29

jestem zjebana
ja
a nie inni
Tagi: humor
28.04.2014 o godz. 20:13

niedługo święta, dopóki nie znajdę chłopaka, przyjaciela będzie nudno w moim życiu

i tyle
Tagi: tyle
05.04.2014 o godz. 18:44

kłótnia.
jest zjebanie
do widzenia
Tagi: tag
05.04.2014 o godz. 18:36

ferie się zaczęły-luz blues lajty
mam nadzieję, że nie będzie chujowo, bo już jedna osoba mnie wyjebała, pozdrawiam środkowym palcem K.
01.02.2014 o godz. 20:58

Haha czytałam wcześniejsze notki. Teraz już pewna jestem-nie mam przyjaciół. No nieźle.

Skończyło się rozwodem, no ale nie jest źle... zbyt skomplikowane by pisać.

W sumie to stwierdziłam, że jedynymi przyjaciółmi, którzy mnie nie zawiedli w ostatnim czasie to KSIĄŻKI. Dzięki nim mogę się przenieść do idealnego świata i zapomnieć o tym całym gównie, po prostu żyć życiem innych postaci.

Nie zapominajmy o tym oczywiście, że jestem jedyną dziewczyną, która w ogóle nigdy nie usłyszała od chłopaka, że się nią interesuje..

Wracając do rzeczywistości, to tak szaro jest. Budzę się, szkoła, nauka, spać. W weekendy: śpię dłużej, nauka, laptop, spać.
Mam 16 lat a moje życie jest nudne. Nie chcę by tak było.

Gdzie są Ci wszyscy, którzy zapewniali mnie, że będą ze mną zawsze? Pozdrawiam Was w tym momencie, gdy siedzę sama.

Do zobaczenia.
Tagi: no i tak
26.01.2014 o godz. 10:36

ale chujnia
siedzieć sama po szkole w domu w urodziny. 1 osoba złożyła mi zyczenia takie ładne, i to jeszcze przez smsa. teraz juz wiem na 100% ze nie mam znajomych :)nawet rodzina zapomniala...

w takim razie opijamy smutki
urodziny szlug+urodzinowe wino

yhym powinnam sie uczyc. W URODZINY..


fajnie, ze mam powodzenie. haha bitch please..
Tagi: dsdsd
21.11.2013 o godz. 18:06

zwróć na mnie uwagę, proszę, skarbie.
Tagi: kochanie
21.09.2013 o godz. 20:40

Aha, zostały mi 2osoby z dawnej szkoły z którą utrzymuje kontakt. R. po 9 latach znajomosci, nie daje znaku zycia. pozdrawiam.
Tagi: przyjazn
16.09.2013 o godz. 19:58

boze czuje sie tak bardzo trędowata. nie podobam się zadnemu NORMALNEMU chłopakowi. wszyscy wokół mnie już kogoś mają od dłuższego czasu a ja? forever alone. tak bardzo fajnie ....
dlaczego? ile ja jeszcze bede czekac?

ogolnie nowa szkola, klasa porabana, masakra...

zaczynam sie martwic, co ze mna nie tak.

ogolnie wyjazd choc byl juz dawno, wspominam jako najlepszy... boze uwielbiam, dajcie mi wakacje jeszcze raz :)
Tagi: lool
16.09.2013 o godz. 19:56

za dwa tygodnie wyjazd, 14 dni czystego melanzu, przetrwamy? DAMY RADE :D
chcialabym poznac kogos, a z drugiej strony boje sie zwiazku. wiem jestem chora psychicznie.

i marzy mi sie zeby T. tak mocno mnie przytulil.
Tagi: lol
13.07.2013 o godz. 18:43

jest chujowo z deka. zdycham po nocce z R., w domu ciche dni z rodziną znowu, a mama koniecznie chce wszystko o mnie wiedzieć. szkoda ze nie mam takiego zaufania ;d.
jestem totalnie zakochana (az ciezko mi sie pisze) w T. masakra, wydaje mi sie ze on mnie zlewa. najgorsze jest to ze idziemy do innych szkol, bedzie miec mnostwo lasek. za to ja w liceum 6 chlopakow w kl FAJNIE... na pewno kogos znajde, z pewnoscia yhy..
Tagi: chujna
13.07.2013 o godz. 18:34

baton - 310
kotlet - 380
ziemniaki - 48
kapusta zasmazana - 78
chleb z czekolada - 590
frytki - 226
chleb - 128
troche chipsow - 552
pół jabłka - 18
razem : 2348

PRZED OGRANICZENIEM kcl.
Tagi: dsdcsdc
25.06.2013 o godz. 19:04

dlugo nie pisalam. koniec szkoly, wakacje, wyjazd sie zbliza, koniec awantur, spokoj w domu, wyjazdy weekendowe rodzinne :)

i mowisz ze zycie to nie moze byc bajka?
zycie jest piekne :)

18.06.2013 o godz. 09:37

do cholery jasnej!!!!!!!!! awantura trwa juz 2 godzine ;/ czuje ze wariuje, czy ja powinnasm isc juz do psychiatry? O.o

nie moge na nikogo liczyc. jedyna osoba to mama... ktora chce dla mnie jak najlepiej, ale i tak jej wsyztskiego nie powiem.
przyjaciele? jacy przyjaciele...
W. pisze do mnie jak coś chce, jak ma foszki, te jej problemy gimbuskow ;)

wkurwiam sie !!
18.05.2013 o godz. 20:38

aha no i nikt dalej nie wie co sie dzieje u mnie. kurwa.
Tagi: lol
17.05.2013 o godz. 20:28
statystyki
  • Czas na Bloblo: 0 dni 7 godzin 45 minut
  • Napisanych notek: 35
  • Komentował: 1 razy
  • Zebranych komentarzy: 9
  • Ostatni wpis: 18.03.17, 19:54
  • Wpis średnio co: 3 godziny
  • Profil odwiedzono: 22060 razy
  • Ilość avatarów: 1
  • Ilość zdjęć: 5
  • Ilość filmów: 0
  • Ilość logowań: 27
  • Ostatnie logowanie: 18.03.17, 20:08
  • Ostatnio odwiedzili: tomi89, EmoCjonalnaHard, yellowdeath, RiRi-lol2, Hikiraji, BumBum134, mysterious, meee, panna-x, Reni